Maandag 1 april

1 april 2024 - Exact Bogota??, Colombia

Om 08.00 op, douchen uitgesteld omdat er gewerkt wordt aan het warme water. Lekker ontbeten, 09.30 gedoucht, heerlijk! Oscar kwam ons gedag zeggen en sprak de hoop uit dat we weer terugkomen. Alles gepakt, op tijd naar 't vliegveld met Vali om de koffers op tijd in te checken.

Teun en ValeTeun Vale Astrid in vliegtuig naar Bogota

Gelukkig geland in Bogota, het leek er even op dat we door moesten vliegen naar Medellin omdat het te foggy was in Bogota, maar gelukkig konden we net landen, voordat het onweer losbrak, de regen kwam met bakken uit de hemel. Drie kwartier op de bagage moeten wachten en daarna een uur bezig geweest om onze extra derde koffer alvast in te checken voor a.s. woensdag, niet gelukt na hier een uur mee bezig te zijn geweest. Taxi in in de stromende regen, stikdruk in de stad. Onderweg geregeld dat Chichi onze koffer mee naar Stuttgart neemt waar ik eind april naartoe ga samen met haar. Hoeven Vali en Teun gelukkig niet terug naar hret vliegveld. Om 15.15 een massage aan mn rug en been gehad, morgen weer om 07.00. Met Vali de stad in en heerlijk gegeten. Op tijd te bed.

Jouw reactie