woensdag 27 maart

27 maart 2024 - Villa De Leyva, Colombia

Vanmorgen om 10.15 vertrokken uit  Villa de Leyva.   Prima ontbijt met z’n vieren gehad.  Gereden naar stadje Raquira, waar ze allerlei pottenbak artikelen hadden,

KoffiekarPottenbakker

gezellig op balkonnetje wat gedronken en streekvoedsel gegeten,

Lokaal eten RaquiraEten Vis

niet voor mij, ik heb buikgriep en blaasontsteking , helaas.

Daarna de route hervat richting noorden via Barbosa, voorbij Santana bij restaurant Pescue Icorna vis gegeten.

Vis onderwegVis eten onderwegOnderweg Vis etenRestaurante Pesque y comaVrachtwagens onderwegEzel draagt uien

De weg is enorm bochtig en veel bobbels erin. Gestopt in Socorro, waar Juliana papier en potloden moest kopen, voor het project van de Night of Shame in Stuttgart.

Door San Gil gereden naar Barichare, waar we een heel huis gehuurd hebben en waar Nelly en Oscar ( de ouders van Vale en Juliana) al eerder vandaag eerder op het vliegveld zijn aangekomen. Wij zijn er pas tegen 19.00, helaas is het dan al donker. we hebben 180 km gereden, maar met deze wegen rij je nog geen 40 km per uur, echt de hele dag in de auto, dat word je wel zat.

We gaan eten met z'n allen, Oscar blijft thuis. Weer thuis werkt Juliana verder aan haar project, we maken de geluidsopname en Chichi knipt de nodige figuren voor de animatie. Maar inmiddels is het al 23.00, iedereen is al naar bed, als we nu nog morten filmen wordt het wel erg laat, dus ook wij gaan naar bed.

Jouw reactie