Dinsdag 26 maart

26 maart 2024 - Villa De Leyva, Colombia

We hebben goed geslapen in het huis van Vale en Chichi’s ouders in Bogota.

Ik krijg een geweldige massage van een uur, wat de meiden voor me geregeld hebben, zo lief!

We zien Jairo en Pedro, superleuk weerzien!

Nelly, Vali, Astrid, JairoPedro

Na tienen vertrekken we naar Villa de Leyva,

Villa de Leyva

een prachtig stadje, zeer toeristisch, het is een holy week hier (vakantieweek voor Pasen), dus extra druk. We ontspannen eerst in het hotel, heel leuke plek midden in het stadje, vervolgens gaan we ’t stadje verkennen tegen 17.00, tegen 18.15 wordt ’t donker.

KoffiekarVilla de LeyvaVilla de LeyvaVilla de LeyvaVilla de Leyva alle vierVilla de LeyvaVilla de LeyvaVilla de Leyva Teun, Chichi en ValiVilla de LeyvaVilla de LeyvaVilla de LeyvaVilla de Leyva Chichi en Vali

Prachtig groot plein is echt ’t mooiste van de stad, verder mooie straatjes met veel winkeltjes met alpakakleding en andere snuisterijen.

We gaan eten in een leuke tent met binnentuin, Teun vlees, ik worstjes en tomatensoep en ananassap, die me de volgende dag opbreekt: buikgriep.

De avond hebben we vreselijk gelachen tijdens het werken aan Juliana’s project voor The Night of Shame in Stuttgart van 23 april  tot 27 april. We hebben van alles gedaan, waar ik nu niet over kan uitweiden, het project is nog steeds gaande en moet geheim blijven tot de uitvoering. Maar o, wat hebben we gelachen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Jouw reactie