Zondag 10 maart

10 maart 2024 - La Paz, Bolivia

Ik ben redelijk opgeknapt door de medicijnen, alleen de hoofdpijn is nog niet weg. Ook zijn we nog kortademig.

Carolina komt ons om 10.00 ophalen: we gaan naar de kinderboerderij waar Vale's kinderfeestje om 10.30 begint, morgen wordt ze 4 jaar. Het is een heerlijke binnen- en buitenruimte. Ralf heeft alles al versierd, ook Carolina's moeder ontmoeten we hier, die elders in de stad woont. Het is een leuke dag met veel activiteiten, zoals het planten van zaadjes in een potje: dit mogen de kinderen na 't feestje meenemen. Ook is er nog een goochelaar en een kleine theatervoorstelling, tussendoor wordt er cola zero gedronken en veel gesnackt. Het weer is heel aangenaam, we zijn veel buiten. Om 15.00 is 't afgelopen en tegen 16.00 zijn we in het hotel. Even niks is lekker. Om 18.00 komt de familie ons weer ophalen we gaan naar een speciale markt, waar je alles in 't klein kunt kopen, het is de laatste avond van de markt. We parkeren bij Carolina's moeder, in de stad is het zo druk met ook nog een voetbalwedstrijd aldaar, parkeren is een crime, we gaan verder met een taxi. Het is echt een belevenis en drukte, je kan over de hoofden lopen. Erg leuk is 't even te zitten bij een klein eettentje waar je er talloze van hebt: bij de meesten kun je beter niets eten omdat het te onhygiënisch is, wij gaan af op Caro's oordeel. De looptocht duurt langer dan verwacht, eindelijk zijn we bij het deel waar weer auto's rijden, Caro loopt een eind terug om een taxi te regelen, terwijl wij wachten, ze is een super aanpakster!

Tegen 22.00 zijn we thuis , het was een heerlijke dag.

Teun en ValentinaValentina bekertjesCarolina Valentina en AstridValentina SchminkAbril en AstridValentina poot zaadjesValentina groenvoerValentina suikergoedCarolina en RalfAbril en Omadrie generaties: Abril-Carolina-moederValentina TovenaresValentina Schmink aHet gezinCarolina Valentina en Ralf

Jouw reactie