Dinsdag 19 maart

19 maart 2024 - Copacabana, Bolivia

Huisje CopacabanaHuisje Copacabanaons huisje TiticacameerOntbijt Copacabana

Dame rood bruingebouwMan duwt karMan op straatgroen gebouwVrouw langs wegVrouw op pontVrouw zitVrouw bloemenvrouw steekt overbergen

We hebben prima geslapen, 08.00 op. We dachten dat er geen ontbijt was, daar kwamen we achter vlak voor we vertrokken, we hadden de chauffeur gevraag om 09.00 te komen. Hij heeft ook nog even iets mee ontbeten. We hadden een enorm vlotte terugreis, in La Paz nog even gestopt in Gringostreet voor cadeautjes voor de kleinkinderen. Ook nog een mooie bos zonnebloemen voor Carolina kunnen kopen. Tegen een uur of vier waren we bij het hotel. Even lekker op het dakterras gezeten en tegen vijven kwamen Carolina en Ralf ons alweer halen voor een drankje op het terras in de stad. Valentina mocht een uurtje weg en Ralf en Teun hebben haar weer opgehaald. Heel gezellig zitten drinken en kletsen, tegen 19.30 weer in t hotel. Ons ritueeldrankje op het dakterras en koffer gepakt, op tijd naar bed, morgen weg om 05.30 met de taxi.