Maandag 25 maart

25 maart 2024 - La Paz, Bolivia

Alles gisteravond al ingepakt, want vandaag vliegen we naar Colombia. We zitten de ochtend na het ontbijt nog lekker op het dakterras en om 11.30 is de taxi er, tegen 12 zijn we al op het vliegveld. We willen vroeg zijn, omdat we een extra koffer in moeten checken. Dat lukt, al kost het wel $ 160,-.

Vlucht naar Bogota

We drinken nog een Apie bij

Wist'upiku

Wist"Upiku en een broodje. Op de valreep koop ik nog een mooi zwart-wit alpakavest voor € 13,-. De vlucht is op tijd. Rond 20.00 landen we en we moeten best lang op de koffers wachten, maar door de douane verliep vlot. We zien Vale en Chichi al achter het glas en we zijn allen dolenthousiast dat we elkaar weer zien.

Chichi en Vali airport BogotaTeun en ChichiTeun en Vale

We rijden richting hun huis met de huurauto en doen even inkopen bij de supermarkt, het is hier holy week voor de Pasen, veel is dicht, maar er is altijd wel een 24uurs supermarkt die open is. We krijgen een warm welkom door Nelly en Oscar in hun huis, Oscar is speciaal voor ons op gebleven, normaal ligt ie al rond 20.00 in bed. Vale maakt een heerlijke salade. Tegen 22.30 liggen we in bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl