Zondag 24 maart

24 maart 2024 - La Paz, Bolivia

Om 08.00 op, 09.00 ontbijt, we treffen Abril met Vali, Ralf en Caro zijn spullen naar huis brengen en nog wat andere dingen aan 't regelen. Om 09.45 komen ook zij ontbijten. Ralf is iets beter, nog niet helemaal, ze gaan weer even rusten, Vali is ook nog niet helemaal in orde. Straks gaan we weer uit. Nu even extra koffer voor onze vlucht regelen, wat niet meevalt. In de tuin aan de koffie.

Vali omhelst Teun

Extra koffer inchecken is nog niet gelukt.

Om 12.30 haalt Caro ons op, we gaan naar Valle de la Luna. Prachtige wandeling door ruige rotsen. We doen maar de halve route, want we moeten al om 15.00 in het restaurant zijn.

Vali met AbuelaLaatste diner samenLaatste diner samen buiten

Daar eten we heerlijk buiten met z'n allen, maar Ralf voelt zich zo ziek, dat hij z'n eten toch niet lust. Al het overgeblevene gaat mee in een doggiebag. Wij besluiten terug naar het hotel te lopen, het is hier 300 meter vandaan, Ralf moet naar bed. Het gevolg is dat we nu al afscheid moeten nemen. Het moment is veel sneller daar dan we allen verwachten. Het is emotioneel natuurlijk.

Thuis pakken we de koffer in met alle cadeautjes van Caro en Ralf voor de familie thuis, zo lief!

We doen ons laatste drankje op het dakterras, wat hebben we hier een mooie tijd gehad, maar wat zal ik ze missen!

Jouw reactie