Zaterdag 23 maart

23 maart 2024 - La Paz, Bolivia

Tot 08.00 kunnen slapen, heerlijk. We hebben om 08.45 afgesproken samen te ontbijten. Om 09.00 zitten we gezamenlijk aan tafel, Ralf ontbreekt. Vali is nog steeds ziek en heeft medicijnen gehad, waar ze misselijk van wordt. Als ik met haar in het binnen speeltuintje speel en ze van de glijbaan wil, moet ze overgeven, 't arme kind. Ik vraag de ober om een natte doek om het op te ruimen, maar dat mag niet: dat doen de schoonmaaksters. Even later is Caro net op tijd met haar bij de wc. Ze kijkt even een filmpje op mijn schoot, maar ze is duidelijk niet lekker, Caro gaat haar te bed leggen, Abril gaat mee. Even later komt Ralf met een enorm zere keel en ook hij voelt zich verder niet lekker. Caro moet even naar huis, wat officieel niet mag, want niemand mag vandaag op straat komen, maar ze heeft gelukkig nog een ontheffingspas van de tijd dat ze journaliste was: de hond moet thuis uitgelaten worden!! Ze is twee blokken op weg, is ze haar huissleutel vergeten. Afijn , 45 minuten later is ze thuis, gewandeld op crox en in de hitte. Ralf is ook weer naar bed, wij gaan lekker buiten zitten. Tegen 14.00 liggen we allen in het zwembad van het hotel, heerlijk!

Zwembad Teun AstridZwembad Teun AstridZwembad Teun AstridZwembadZwembad Caro en ValiZwembad Teun Astrid

Vali is heel voorzichtig , wil aldoor aan de kant blijven. Daarna is het weer rusten voor iedereen. Tegen 18.00 gaan we even naar het dakterras, dat helaas gesloten is, maar we kunnen wel genieten van het uitzicht. Om 19.00 gaan we in het restaurant eten. Het is heel gezellig, we praten over van alles, Vali is allerliefst en vermaakt zich met kleuren. 21.15 gaat de familie naar hun kamer, wij gaan nog even buiten zitten met een koffie. Weer een heerlijke dag!

Jouw reactie