Zondag 17 maart

17 maart 2024 - La Paz, Bolivia

Na een koffie op het dakterras van ons hotel worden we opgehaald door de familie, helaas is Abril ziek, dus zij kan niet mee. We gaan lunchen bij een echt Boliviaans restaurant. Lunch is hier de hoofdmaaltijd en niet het avondeten. Ik eet een pindasoep met kruiden,

ValiVali kleurtVoorgerecht pindasoep AstridVali Teun AstridRalf

daarna een vegetarisch gerecht met mais, aardappel en bonen en allerlei sausjes. Teun eet buikspek, Ralf eend en Carolina Muchindo, een gerecht met van alles: ei, worstjes, aardappel tomaat in een lekkere saus. Als toetje slagroom met een jelly.

Toetje

We delen, maar Vali eet 't meest. We hebben heel gezellig kunnen praten, waar niet zo vaak de gelegenheid voor is. We gaan de stad verder in om Teuns jack bij de kleermaker op te halen-eerst even langs Ralfs huis-blijkt de kleermaker 't nog niet af te hebben, 't is over een uur klaar; dan maar even verpozen bij Alexanders koffie. Heerlijke koffie en taart, wij krijgen niks meer in onze maag, maar kleine Vali wel. Uiteindelijk is Teuns jack klaar en prachtig geworden, ook heeft hij nog stofjes voor Melcher kunnen scoren. Carolina zet ons bij het hotel af rond 18.00, we hebben weer een voldane dag achter de rug. Morgen op naar Copacabana, om 07.15 worden we gehaald door chauffeur Hector.

Man VrouwVrouwMan vrouw zittenBedelende vrouwDame met wandelstok

Samen drinken we op 'ons' dakterras nog heerlijk een drankje, internetten en genieten van het uitzicht.

Avondlucht

Wat zijn we toch bevoorrecht dat we dit allemaal kunnen doen!

1. Els:
    18 maart 2024
    Leuk jullie belevenissen te kunnen volgen! Heb een mooie reis verder😘
  2. Astrid:
    18 maart 2024